وبلاگ

Google keep برای مدیریت لیست وظایف

گوگل کیپ

زمانی که شما می‌خواهید یک یادداشت یا لیستی از کارهایتان را بنویسید، این امر باید آسان و سریع انجام شود.Google keep یک سرویس بزرگ یادداشت نویسی بر روی بستر وب است. و یکی از بهترین برنامه‌ها برای یاداشت و لیست کردن کارهای انجامی(to-do lists) می‌باشد. اما می‌تواند بهتر شود.

Google keep در بستر وب و توسط مرورگر به راحتی کار می‌کند، نسخه‌ی اندروید این برنامه هم در Google play موجود می‌باشد اما متاسفانه تا الان هیچ برنامه‌ی ios و نسخه دسکتاپ این برنامه موجود نمی‌باشد. با این وجود کاربران Google keep می‌توانند امیدوار باشند که به زودی تمامی نسخه‌های این برنامه موجود شود.

اگر شما تاکنون از این سرویس استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که Google keep را امتحان کنید. یک برنامه‌ی فوق‌العاده برای یاداشت نویسی‌ سریع چه از طریق وب و حتی صبحت کردن از تلفن همراه می‌باشد. این برنامه یک رابط کاربری تمیز و رنگارنگ دارد که باعث می‌شود بعد از استفاده اول، بارها و بارها از این سرویس استفاده کنید.

شما می‌توانید یادآور (reminders) برای هر یادداشت یا لیست تعیین کنید. که می‌تواند این یادآور مبتنی بر زمان یا موقعیت جغرافیایی باشد. برای مثال لیست مواد غذایی شما می‌تواند برااساس سوپرمارکت‌های محل شما تنظیم شود و هر موقع در مکان مورد نظر بودید برنامه شما به شما اطلاع می‌دهد. برای استفاده از این برنامه در مرورگر نیاز دارید که آنلاین باشید اما شما می‌توانید این برنامه را روی آفلاین روی گوشی هم داشته باشید.
reminders

وظایف خود را توسط رنگ‌ها علامت گذاری کنید.( به جز رنگ قرمز)

google keep

یکی از ویژگی‌های اصلی Google keep قابلیت اضافه کردن رنگ به یادداشت و لیست می‌باشد. این کار فقط با یک کلیک و با هشت رنگ انجام می‌شود: سفید، قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی سیر، آبی و خاکستری.

برای مثال Mike Vardy در این مورد توصیه ‌می‌کند که شما می‌توانید وظایف خود را برای نگهداری ساده‌تر در چند رنگ تقسیم‌بندی کنید و به راحتی وظایف را براساس رنگ‌ها فیلتر کنید.

روانشناسان رنگ در مورد تاثیرات رنگ در مورد بهتر انجام شدن کارها صحبت کرده‌اند براساس توصیه آنها اگر لیستی را با رنگ قرمز دسته‌بندی کنیم این امر باعث می‌شود که نتوانیم بهترین عملکرد را در آن مورد آن کار داشته باشیم.

اگر شما از رنگ‌ها برای یادداش و لیستتان استفاده کردید شما باید به هر دسته‌ یک نام و یک رنگ اختصاص دهید. این باعث می‌شود لیست شما مرتب و خوانا باشد و با این روش می‌توانید هر دسته خاص را به کمک رنگ پنهان کنید یا بگذارید نمایش داده شود.

از قابلیت تبدیل متن در عکس به متن قابل ویرایش Google keep استفاده کنید.

ocr

شما می‌توانید عکس‌های حاوی نوشته را در Google keep آپلود کنید و با زدن گزینه Grap image text متن عکس را به متن قابل ویرایش تبدیل کنید.

مدتی قبل Google keep ویژگی OCR، خواندن نوشته از عکس را به قابلیت‌های خود اضافه کرد. این امر به شما امکان می‌دهد که از نوشته‌های خود عکس بگیرید و سپس متن از یک تصویر را به متن قابل ویرایش تبدیل کنید.

شما می‌توانید در آخر وظایف خود را در یک پنل بصورت کلی ببینید و آنها را به دسته‌های انجام شده و انجام نشده طبقه بندی کنید. و اینگونه با انجام بهتر کارهایتان به زندگی خود نظم ببخشید.

سرویس گوگل

برای استفاده از Google keep اینجا کلیک کنید.

4 دیدگاه در مورد “Google keep برای مدیریت لیست وظایف

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما ممکن است از این برچسب ها و خصوصیات HTML استفاده کنید:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>